عضویت را از بالای صفحه، سمت چپ انتخاب کنید. نام، نام خانوادگی، شماره تماس و کلمهی عبور انتخابیتان را وارد کنید و روی ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.
۲. چگونه میتوانم اطلاعات حساب کاربریام را ویرایش کنم؟
با رفتن به بخش تنظیمات در حساب کاربری میتوانید اطلاعات خود را ویرایش کنید.
۳. در صورت فراموش کردن رمز عبور چکار کنم؟
بازیابی کلمهی عبور را انتخاب کنید. شماره تماس که با آن در وبسایت عضو شده بودید را وارد کنید و از طریق اس ام اس به شماره تماس مراحل را طی نمایید.
ثبت و پیگیری سفارش
۱. چطور میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
از منوی بالای صفحه در دستهبندی کالاها بگردید و کالاهای مورد نظرتان را انتخاب کنید. در انتها روی آیکون سبد خرید که بالای صفحه، سمت چپ میبینید کلیک کنید و بقیه مراحل را از جمله اضافه کردن آدرس و انتخاب روش پرداخت طی می نمایید. پس از اتمام مراحل برای شما پیامکی حاوی شماره سفارش ارسال می گردد که این به معنی ثبت نهایی سفارش و شروع روند پیگیری آن می باشد.
۲. آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبتنام کرده باشم؟
خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان میتوانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.
۳. آیا بعد از ثبت سفارش لازم است با بخش پشتیبانی تماس بگیرم؟
خیر. بعد از ثبت سفارش و ارسال پیامک نیازی به تماس با واحد پشتیبانی نیست و در صورت نیاز، ما با شما تماس خواهیم گرفت.
۴. چطور می توانم از وضعیت سفارش خود آگاه شوم؟
شما میتوانید از پروفایل خود وارد بخش «سفارشات» شوید و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
۵. آیا امکان سفارش برای فردی دیگر وجود دارد و در این صورت فاکتور به چه نامی صادر میشود؟
بله، شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. در اینصورت، سفارش تحویل شخص مورد نظر میشود.
۶. آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد؟
بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن وجود ندارد. در حال تدارک شرایطی هستیم که بتوانید برای لغو و یا تغییر سفارش از طریق تماس با تیم پشتیبانی اقدام کنید.
۷. چطور می توانم از سایز کالای انتخابی مطمئن شوم؟
سایز همهی کالاهای موجود در وب سایت در توضیحات مربوط به آنها مشخص هستند. درصورتیکه از یک کالا چند اندازه موجود باشد، میتوانید سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
۸. آیا ممکن است کالایی که سفارش میدهم موجود نباشد؟
تمامی کالاهایی که روی وبسایت قرار دارند و امکان اضافه شدن به سبد خرید را دارند، موجود هستند.
۹. آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله. شما میتوانید در تمام ساعات شبانهروز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.
۱۰. آیا شما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان هستید؟
ما در باران خانمی ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 20 پاسخگوی تماس مشتریان هستیم. شما میتوانید هر لحظه از شبانه روز در واتساپ به ما پیام دهید. در بقیهی ساعات و روزهای تعطیل مشتریان می توانند از طریق دایرکت اینستاگرام ۲۴ ساعته با ما در ارتباط باشند.
پرداخت
۱. چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟
تمامی کاربران میتوانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارتهای عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.
۲. آیا پرداخت اینترنتی من در سایت امن است؟
بله باران خانمی متعهد است که از اطلاعات کاربران به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت میگیرد مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کاملا امن و راحت است.
۳. آیا امکان خرید به جز پرداخت اینترنتی هست؟
بله، شما میتوانید برای ثبت سفارش از طریق واتس اپ و یا دایرکت باران خانمی خرید خودتون رو انجام بدید. کافیه با ما در ارتیاط باشید.
ارسال
۱. سفارش ها از چه طریقی ارسال می شود؟
سفارشهای مشهد از طریق پیک ( اسنپ ) و شهرهای دیگر از طریق پست پیشتاز ارسال میگردد.
۲. آیا می توانم سفارشم را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
خیر, درحال حاضر تنها پنل ارتباطی ما با شما همین سایت و دایرکت پیج اینستاگرام باران خانمی میباشد.
۳. پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا به دستم برسد؟
اگر در مشهد هستید، سفارش تان ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد ( به جز ایام تعطیل ) به دستتان خواهد رسید. سفارشات شهر های دیگر، در روز های دو شنبه و پنج شنبه ( به جز ایام تعطیل ) با پست پیشتاز ارسال می شوند. معمولا سفارشات پستی بین ۲ تا ۷ روز کاری در شهر مقصد تحویل داده می شوند.
۴. هزینهی ارسال محصولات به چه شکل محاسبه میشود؟
هزینهی ارسال تمام سفارشات در سراسر کشور ۳۵ هزار تومان می باشد، سفارشات بالای ۲ میلیون تومان برای شما رایگان ارسال خواهد شد.
خدمات پس از فروش
۱. اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟
در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به ما اطلاع دهید تا بررسیهای لازم به عمل آید.
۲. در صورت وجود ایراد در کالای ارسالی باید چه کار کنم؟
در این صورت موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به ما اطلاع دهید تا بررسیهای لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از ۲۴ ساعت از زمان تحویل آنها گذشته باشد، وجود ندارد.
۳. در صورت بازگشت کالا، هزینه چه زمانی به حسابم برمیگردد؟
در صورت اعلام شماره شبا و شماره کارتی که خریدتان را با آن انجام داده اید، ظرف ۱ تا ۳ روز کاری از زمان دریافت مرسوله به مقصد، هزینه برگشت داده خواهد شد.